Aerobik

Mint tudjuk az egészséges életmód 70 % táplálkozásból és 30 % mozgásból tevődik össze.

A sport, a mozgás különösen fontos egészségünk megőrzésében, betegségek és az elhízás megelőzése érdekében. Számos jótékony hatása van a rendszeres edzésnek. Többek között fokozza a szív és tüdő teljesítőképességét, csökkenti a vérnyomást, a vércukorszintet és segít megőrizni az ideális testsúlyt, ezáltal hozzájárul egy jó forma eléréséhez.

Az aerobik egy izgalmas mozgásforma. A zsírégetés és alakformálás mellett javítja az anyagcserét, légzésre, keringésre is jó hatással van. Teljes testi-lelki feltöltődés. Ma már rengeteg fajtája létezik csoportosan, de akár otthon DVD-re is végezhető.

Én is pont így kezdtem…. vettem pár DVD-t és alig vártam, hogy délután legyen és gyakorolhassam. Hónapokon, éveken keresztül csak csináltam és csináltam, szinte már az összes DVD-t, koreográfiát kívülről tudtam.

Kb. 3 éve barátnőm biztatására, összeállt egy kis csapat és megtartottam életem első óráját,ahol pontosan 4-en álltak velem szemben.😊Egy pillanatig sem éreztem, hogy izgulnék, mintha zsigerből jöttek volna a lépések, pedig akkor még a tanfolyamot sem kezdtem el.

A sikerélmények után elvégeztem a sportoktatói képzést, és azóta heti rendszerességgel tartok órákat a folyamatosan bővülő csapatomnak.

Teljesen mindegy, hogy te milyen mozgásformát választasz, a lényeg, hogy kapcsolódj ki, töltődj fel és szívből csináld!

Sokszor eszembe jut mit is ad nekem a sport:

  • akaraterőt
  • kitartást
  • alázatot
  • türelmet
  • önbizalmat
  • maximalizmust

Kívánom, hogy te is megtapasztald ezeket az érzéseket. Remélem videóim és bejegyzéseim segíteni fognak céljaid elérésében!

Comb- és popsiformálás
Kar- és hasizom
Extra popsiformálás
FEL